091119

Tjoho, nu var det skönt att krypa upp i soffan med lite tända ljus. Jobbade till typ halv fyra idag sen stack jag och jeja iväg till Ge-Kås. Mkt folk men slapp köer. Min tavla fanns självklart inte där denna gången men hittade lite andra grejer. Kuddar, duschslang och massa ljus bland annat. Och säsong 3 av Greys Anatomy så nu kan vi köra maraton igen.

Självklart var kanal 5 där och filmade, jag blev typ instäng i en gång med massa tomtar och då dök filmkameran upp i just den gången så jag fick panik och skulle försöka springa därifrån med min vagn, jätte lätt verkligen med hundra människor och vagnar runt om mig, men jag hann nog undan, puh.

Var hemma vid åtta ikväll och då slängde jag ihop en cheesecake och nu har jag precis fått i mig lite kvällsmat. Snart blir det sängen, men först måste jag packa upp två stora gula Ge-Kås kassar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0