090911

Skulle egentligen haft en liten date ikväll som man så fint kallar det. Men jag backade ur. Det är en kille jag träffade under gymnasietiden och nu fick vi för att oss det kunde vara roligt att träffas igen, var ju ändå ett par år sen. Nu är det dock så att denna kille ska flytta till Norge och då kände jag väl att det är lite onödigt att börja träffas nu när han ändå ska flytta fast att jag egentligen jätte jätte gärna vill träffa denna människa. Men jaja, han är ju i Sverige några dagar till ifall man skulle ångra sig, vilket jag typ redan har gjort, tjoho..


Kommentarer
Postat av: Emilia

Kan detta vara Joel kanske ?:O

2009-09-11 @ 18:12:26
Postat av: Lina

Nej du söte tid, Emil heter han :)

2009-09-11 @ 23:11:36
URL: http://lied.blogg.se/
Postat av: Emil

Söt du är och skriver om det haha. Du hinner ju som sagt att ångra dig :P. Får se när man åker!

2009-09-12 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0