090915

Tog en paus i pluggandet och handlade och gjorde asagoda köttbullar och en god coleslaw till de, duktig jag är! Emma och Alexandra har varit här och hälsat på en stund och nu vilar jag på soffan, fick nämligen ett migränanfall mitt i köttbullesteket. Jag har migrän med aura, det innebär att man en stund innan huvudvärken får synfenomen av olika slag, för mig börjar det flamma framför höger öga och jag ser knappt att göra nåt. Tar jag värktabletter direkt när jag märker att synen börjar försvinna så blir huvudvärken rätt så måttlig och synen kommer tillbaka helt. Så nu ska jag vila en stund och om en timme blir det dubbla träningspass, pump & core. Anhörigavlösning efter de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0