090922

Todels, jag lever! Jisses vad mörkt det är ute nu när man stiger upp på morgonen, typ natt känns det som. Jobbade till 16 idag, en timme senare tränade jag pump & core, tufft som tusan idag! Efter träningen åkte jag och Ems till Landeryd på lite anhörigavlösning, pluggade & kikade på Idol under tiden.
Nu har jag krypt ner i sängen, är trött och har riktigt ont i min ena stortå, fick skoskav i lördags och nu har såret börjat vätska sig och det dunkar i hela stortån, mysigt va? :)
Äh, nu ska jag släcka ner och snart börjar Navy CIS. Natti!


Kommentarer
Postat av: Emma

Din gangster! Du har ju gangsterblod i dig haha

2009-09-23 @ 12:50:03
URL: http://emmaed.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej vart har du köpt den snygga jackan??

2009-09-27 @ 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0