100404

God morgon! Dåligt bloggande i helgen men har inte haft varken tid eller lust.
I torsdagkväll blev det god mat uppe hos Gustaf i stallet, åkte dock hem tidigt eftersom jag skulle upp och jobba på fredagen. Fredagkvällen spenderades på äggaspelen och sen kom T hit och myste. Påskafton bjöd på jobb, huvudvärk och feber. Snälla Jeja lät mig sluta redan vid 13 eftersom jag typ var helt väck då, gick hem och sov till 16 och sen var det bara till att börja göra sig iording inför äggadansen. Hade en väldigt rolig kväll på Byås med mkt dans med min Joss! Har dock väldigt ont i huvudet idag. Ligger i sängen och äter rostade mackor och här ska jag fan ligga tills jag ska dra mig iväg till jobbet. BYE!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallosan Gumman!



Hur är de idag? Har faktiskt också mått lite kasst idag,men nu är jag på G igen : - )



Vi älskar turkiet! Alla är trevliga & hjälpsamma. Bra klimat & billig shopping! Me like. Hihi!

Vilka åker ni med & när åker ni?



KRAAAM

2010-04-04 @ 19:41:44
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0