100407

Oj så skönt det var med sovmorgon idag, dock bara till halv tio för 10.15 infann jag mig på skolan och gick igenom mina nya uppgifter som ska göras. Väl hemma satte jag igång med fönsterputs vilket inte alls är roligt på tredje våningen när man har sjukt jobbig höjdskräck. Sen var det bara till att börja stryka och fålla upp gardinerna, det gick väl hyffsat bra iaf. Sen har jag även städat, diskat, lagat mat, fortsatt med att tömma tvättkorgen och burit upp balkongmöblerna. Hann även med en sväng till Olanders där jag fick köpt lite blommor till min stora balkongkruka.

Nu har jag satt mig i soffan och ska få i mig lite kvällsmat, är helt slut i kroppen, puh.


Kommentarer
Postat av: Ems

Ser mkt fint ut du :)

2010-04-07 @ 20:29:59
URL: http://emmaed.blogg.se/
Postat av: Lina

Blev riktigt nöjd, till slut :)

2010-04-07 @ 20:34:05
URL: http://lied.blogg.se/
Postat av: Nikki

Oj så fint de blev gumman. snart måste vi träffas!! <3

2010-04-07 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0