100427

Snacka om att denna dagen på jobbet gick sakta eller, my god. Väl hemma packade jag det sista, Anna & Ebbis kom och hälsade på. Sedan skulle den 18 kg tunga resväskan ner från tredje våningen, det var lättare sagt än gjort kan jag säg, höll fan på att volta med den ner. Jaja, nu ikväll blev det pizza hos mamma & pappa, lite för mkt onyttigheter här framöver ja. Har skickat in ett kapitel till min lärare, snacka om att vara ute i sista stund eller. Jaja. Nu ska jag försöka sova. Åker mot flygplatsen halv tre inatt och kl 07 sitter jag på planet. Ha det så bra alla, det ska jag ha :)


Kommentarer
Postat av: Sara

ha det så jättebra! :D

2010-04-27 @ 21:36:27
URL: http://saracharlottesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0