100219

Äntligen har vi helg! Var riktigt orolig där ett tag att jag skulle ligga sjuk hela helgen, det går ju inte när man ska firas lite smått imorgon! Förmiddagen spenderade jag på soffan, tänkte att det är nog bäst att vila innan man ska till Konsum och fylla kundvagnen. Men det gick fint, fick dock någon slags svettvallning inne på Olanders, gode gud. När jag kom hem började jag pilla lite med det ena och andra. Slängde ihop kakan som ska ätas imorgon, dammade och dammsög, torkningen av golven får vänta till imorgon. Nu börjar jag ju känna mig frisk! Näsan är dock väldigt täppt fortfarande.

Nu har jag gosat ner mig i soffan med ett glas rött, funderar på om man ska äta något, är iof inte hungrig men något borde man ju kanske äta.

Fick en tidig födelsedagsbukett av mammi idag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!



Det var längesen! Hur är de?

Fyller du år idag? GRATTIS!



Mums med vit choklakladdkaka. Riktigt god!



Önskar dig en riktigt sköön lördag!



Kramar

2010-02-20 @ 10:33:35
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0