100221

Bion var ju lite smårolig, vi såg Prinsessan & Grodan, är ju lite kul med barnfilmer ändå. Har unnat mig en massa onyttigheter hela dagen så nu känner jag mig lite småfet, blaa.
Min högerfot är helt fucked up, vette sjutton vad jag har gjort med den, hade ju en väldigt speciell stil igår på bowlingen så antagligen någon slags sträckning, gör iaf svinont! 
I födelsedagspresent av mina kära arbetskompisar som var här igår fick jag ett presentkort på Make up store och två fina krukor med tillhörande blommor :) TACK! Nu ska jag krypa ner i soffan, får väl se hur länge man klarar av att hålla sig vaken.

Gårkvällens outfit


Jag på bowlingen igår


Ebba idag på bion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0