100330

Hej alla glada, och inte glada!
Jisses så kallt det var helt plötsligt imorse, trotsade dock kylan och drog på mig den röda vårjackan och conversen. Har som vanligt haft en bra dag på jobbet, har nästan alltid bra arbetsdagar med goa arbetskamrater och det får man ju vara väldigt glad för!
Efter jobbet åkte jag & Joss till Plantagen och strosade runt. Fick med mig lite blommor hem och ett ljus från Yankee candle, älskar doften Clean cotton! Nu ska jag mysa mig ner i soffan, tända lite ljus och titta på The Reader.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallosan!



Clean cotton luktar himmelskt gott, en favvis hos mig också! : - )

Ska du jobba hela Påsken?



Kramisar

2010-03-31 @ 11:00:31
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0