100508

Goddagens! Hade inte riktigt tid att sitta här och blogga igår. Back to work igår iaf och man kände sig ju nästan lite ringrostig, men jag kom snabbt in på banan igen. Efter jobbet slängde jag mig snabbt in i duschen och sen fick jag naglarna fixade hos Mia, alltid lika skönt med lite vardagslyx. Tog mig en sväng inom mamma & pappa på hemvägen och där bjöds det på tacos. Sen vidare till stan med T för lite biomys, det blev Clash of the titans och den var faktiskt bra.

Idag har jag och Ems varit i stan en sväng i detta hemska väder. Jag skulle inte köpa något mer än inflyttningspresent och födelsedagspresent, men jag kan ju säga att det blev en hel del 'presenter' till mig själv med. 
Nu blir det suss på soffan en stund och ikväll inflyttningsfest i Smålandsstenar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0