090914

Det var riktigt skönt att träna spinning ikväll. Väl hemma blev det en go dusch och en riktigt smarrig kvällsmat. Nu ligger jag på soffan och lyssnar på Winnerbäck, orkar knappt resa på mig. Och tvätten den hänger på torkstället, fortfarande, kunde den liksom inte bara vika ihop sig själv och traska in i garderoben snyggt och fint?! Hmm. Ikväll börjar Svenska Hollywoodfruar, verkar ju helt sjukt så därför ska jag titta på det.

Imorgon är jag visst ledig igen, det får bli en riktig pluggdag har jag bestämt mig för. Ska även försöka hinna handla och göra köttbullar.

Längtar som sjuttsingen till lördag !!! Kanske skulle börja packa lite smått.

And btw, har varit inne och röstat på Elin Kling till Årets fashionista i Blogawards 2009.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Snygging. Du behöver ju inte träna, du har ju perfekta kroppen i sig ;)

Fin design du har på bloggen, fattar inte hur man gör, kanske kan hjälpa mig lite på traven?=) <3

2009-09-15 @ 17:57:42
Postat av: Lina

Tuffsan, helt perfekt är inte min kropp, men den kanske kan bli. Jag fattar knappt heller hur man gör, satt och pillade ett bra tag med den, men gå in på http://designadinblogg.se/ så kanske du förstår liiite mer iaf :) <3

2009-09-15 @ 21:56:21
URL: http://lied.blogg.se/
Postat av: Emil

Schysst bild ;) pretty nice

2009-09-17 @ 14:19:43
Postat av: Lina

Du som är nice Emil ;)

2009-09-17 @ 22:01:45
URL: http://lied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0