090927

God morgon, eller kanske godmiddag. Ligger fortfarande kvar i sängen, är riktigt trött. Haft en mysig morgon, mer säger jag inte om de! Igår hostade jag middag hemma hos Jessica. Jag lagade potatisgratäng och fläskfilégryta, riktigt gott! Vi drog oss först till Byås men insåg att där knappt var nåt folk så då åkte vi vidare till Schoughs loge men där var inte heller något folk så då blev det tillbaka till Byås igen, typ en timme eftersom klockan hann bli så mkt efter vårat flängande fram och tillbaka.
Nä, nu borde jag pallra mig in i duschen, sen måste jag handla lite och så ska jag hälsa på Josse som nu har blivit min granne :) Todels!


Kommentarer
Postat av: anna

hmhm!

2009-09-27 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0