091017

Idag har jag varit arg på typ allting, så fort någon öppnade munnen så blev jag rent ut sagt förbannad. Lyckades ta mig igenom en hel dag på jobbet utan att skälla på någon, duktigt. Passade på att köra iväg lite tomglas i eftermiddag när jag ändå har whitetrash-bilen här. Har höststädat lite på min balkong och satt fina rosa ljung i blomlådan, dock ska utemöblerna ner i källaren snart.

Nu sitter jag i soffan i den nya mysiga morgonrocken och har precis ätit jättegod mat jag lagade, kasslergratäng med ris och ett glas vin till de. Funderar på att fylla på glaset bara liiite, jobbar ju delad tur imorgon och det är ju underbart trevligt, hmm. Ska nog titta på Sex and the city-filmen nu, den bästa filmen som finns typ.


Kommentarer
Postat av: Ems

åh, vad mysigt det ser ut :)

2009-10-17 @ 20:07:49
URL: http://emmaed.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja man får ju göra det bästa utav situationen :)

2009-10-17 @ 21:51:22
URL: http://lied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0