091030

Dagen började med jobb, det flöt på så fint så fram till kl 13 då mamma ringde och sa att vi måste åka till farmor på sjukhuset för hon var dålig. Så jag bara släppte allt jobb och vi åkte iväg till stan och var hos farmor några timmar. Fick lite positiva besked men man vet aldrig, det kan snabbt ändras. Cancer är en hemsk sjukdom. 
Var hemma runt 18 ikväll, lagade en god tacogratäng som mamma och pappa kom och smakade på och sen kikade vi på Idol. 
Nu ligger jag på soffan med värsta mensvärken som känns ända ner till knäna, ska ta mig två värktabletter och sen blir det nog sängen, är riktigt trött efter denna dag. Är ledig hela helgen så imorgon hoppas jag på en lång sovmorgon! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0