100305

Hann visst inte med att blogga igår. Efter min heldag på jobbet gick jag hem och började plocka i massa grejer, konstigt nog finns det alltid något att plocka i. Fick för mig att jag själv kunde sätta ihop min 2 x 1,4 meter stora tavla jag köpte på Ikea, (man köpte den alltså omonterad och ihoprullad), men det projektet la jag ner ganska fort. Istället slängde jag mig i duschen och sen körde Daniel upp mig till Anna, där blev det ett par glas vin och snacks med henne & Jeja och självklart en massa prat.
Imorse vaknade jag kl 8, en av kinesungarna stod ute i trappuppgången och vrålade allt han kunde och mina öronproppar hade lyckats ramla ur. Nu ska jag pälsa på mig en massa kläder, kanske till och med självaste pälsvästen? Asakallt ute men solen skiner så jag är lite småsugen på en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0