100506

Hej alla glada!
Då var man hemma i kalla Sverige igen, både skönt och inte skönt såklart. Men har ju saknat alla mina små snuttisar!
Har haft en helt underbart skönt vecka, 25 grader och strålande sol varje dag. Mkt sol, mat & vila. Var hemma vid 5 imorse, har hunnit sova några timmar, handlat och städat hela lägis. Nu är jag fit for fight igen fram till jag har semester i sommar igen. Berättar mer och lägger upp lite bilder i helgen, för nu ska jag snart fräsa iväg upp till Anna för lite snack och bira.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh så härligt du verkar ha haft de! : - )

25 grader & sol är ju inte helt fel!!



Hoppas du mår väl & får en toppen kväll hos vännen din!



KRAM

2010-05-06 @ 19:47:04
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0