100228

Hej alla söndagspigga! Själv är jag supertrött men det kan ju bero på att jag inte kom i säng förrän vid 5 imorse. Ikea igår, hittade en massa grejer jag behövde, så nu kommer här snart upp lite tavlor och annat grejs. Tog en snabbis in på a6, där hittade jag ett par stövlar jag har kikat innan, pris 1100 kr, men det bästa utav allt var att det var 70 % på dom så jag betalade endast 330 kr, haha helt sjukt vilken tur man kan ha ibland. På vägen hem från Jönköping stannade vi i Smålandsstenar och hälsade på Hannah och Benny i deras nya hus, superfint trots att där inte var några möbler uppkomna än. Kvällen spenderades till en början med mig själv men sen fick jag lite sällskap och det är ju alltid trevligt.

Nu ska jag göra en cheesecake. Farfar, mamma & pappa kommer nämligen på fika i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0